NIE KAŻDY ZDOBĘDZIE EVEREST ...

3 października 2015

Wszyscy mówią, że wrzesień im minął w mgnieniu okna - mnie natomiast bardzo się dłużył. Weekendy wspominam bardzo dobrze (wesela i wypady ze znajomymi jak najbardziej na plus:). Natomiast od poniedziałku do piątku - no cóż, uroki maturalnej klasy :D W czwartek i piątek jedziemy na wycieczkę klasową, nie mogę się doczekać z 2 względów : wycieczka z najlepszą klasą na świecie i tylko 3 dni szkoły w przyszłym tygodniu :3
Wczoraj miałam swój debiut za kółkiem :D Co prawda sama już jeździłam do 20 km i z rodzicami, ale wczoraj pierwszy raz do kina do Krakowa ze znajomymi. Auto nie zgasło, wszyscy przeżyli czyli źle nie było :D Wybraliśmy się na film Everest w wersji 3d - wszystkim z czystym sumieniem polecam, z początku troszkę wolno się rozkręca ale potem ... <3 Film oparty na faktach, i na prawdę gdyby nie to że na paznokciach mam hybrydy to nie wyglądały by zbyt ładnie :D Nie pamiętam kiedy ostatnio aż tak mnie film wciągnął :)
Dziś rano w końcu się wyspałam, przed 9 zwinęłam się z łóżka. Coś porobiłam i na trening strzelecki - nie, wcale nie jestem jedyną dziewczyną wśród rekrutów :D Haha 2 spotkania jak do tej pory a tylu świetnych ludzi poznałam ! :)

Specjalne pozdrowienia dla mojej 'siostry' Karoliny <3

Dziś znowu outfit tym razem już bardziej jesienny - mimo iż z sierpnia (z wyjazdu na Słowację ze znajomymi, o którym pisałam tutaj : 3 DNI W LESIE BEZ INTERNETU I ZASIĘGU !). Słońce niestety nam nie sprzyjało, więc nie obyło się bez długich spodni i ciepłych koszul.





koszula - house
spodnie - no name
koszulka - no name
buty - no name



OGLĄDALIŚCIE EVEREST ? JEŹDZICIE AUTEM ?

Pozdrawiam,
Ania

28 komentarzy:

  1. Ten miesiąc upłynął mi niesamowicie szybko, cudowne zdjęcia :)
    Uwielbiam głos Jasmine Thompson! Nie sposób uwierzyć, że to taka młoda osóbka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, mi się też wrzesień strasznie dłużył ;) Zazdroszczę wycieczki, bo u mnie chyba już żadnej nie będzie.
    A ogólnie to bardzo ładny, luźny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "trening strzelecki" sama bym tak postrzelała dla wyładowania się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. buty świetne!!!! serio chcę takie :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz zachwycającą długość włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny outfit! Mi akurat wrzesień szybko zleciał. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Autem nie jeżdżę, ale moim marzeniem jest zdać za pierwszym podejściem egzamin :) Film obejrzę jak będę miała choć chwilę czasu, bo trochę z nim słabo u mnie ostatnio :/ Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią obejrzę ten film! mam nadzieję, że mnie również wciągnie! a wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałem jeszcze tego filmu, ale z pewnością niedługo to nadrobię. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedlugo zaczynam kurs na prawo jazdy :) . Moze nie kazdy zdobedzie everest ale przynajmniej trzeba probowac i wyznaczac sobie inne cele :)
    Swietne zdjecia! :D

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zazdroszcze wypadu do lasu! *o*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful outfit dear! I love the jacket:)

    www.theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia!
    Nie oglądałam tego filmu ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio byłam na ,,Więzień Labiryntu: Próby Ogna'' - moje klimaty. Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice jeans :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://bit.ly/1ZdcJxK
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tez zaczelam jezdzic wlasnie teraz po kilku latach od prawka...i jest dobrze, choc stres nadal jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wazne, ze sie dobrze bawilas na wyjezdzie :) Maturzystom takie chwile sie zazwyczaj bardzo przydaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To dobrze,że wszyscy przeżyli xDD
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Polowałam na podobną koszulę i niestety albo nie mój rozmiar, albo jakaś taka... No nie wiem... A szkoda, bo fajne.
    Gratuluję pierwszych wycieczek samochodem. Zawsze to stres niesamowity. Ja przez pierwsze miesiące sadzałam ojca obok, bo wciąż nie byłam pewna tego, co robię. Potem jednak stwierdziłam, że on za dużo krzyczy i zaczęłam jeździć sama co było najlepszym rozwiązaniem, bo człowiek uczy się jeździć dopiero jak jest zdany tylko na siebie.
    Mnie męczą studia: sprawy papierkowe, rejestracje na przedmioty i wstawanie tak wcześnie (nawet te 3 dni w tygodniu...). Cóż, człowiek niewyspany to człowiek zły, więc czasami to muszę się gryźć w język, żeby czegoś głupiego nie palnąć.
    Pozdrawiam serdecznie i udanej wycieczki:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wesela sa najlepsze, nawet mimo tego że nie umiem tańczyć zawsze jest super! Mi wolny czas zazwyczaj tak szybko umyka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna miejscówka na zdjęcia. Mi wrzesień, tak jak większości - minął szybciutko. Zaraz połowa października będzie, a potem do świąt tylko moment. pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajna ta koszula ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś. Zostaw po sobie ślad a na pewno zajrzę na Twojego bloga :)